Jacobs на «Євробаченні»
2017

Jacobs на «Євробаченні»
2017

ВИКЛИК

2017-го Jacobs став офіційним партнером «Євробачення». Наша команда розробила концепт комунікаційного проєкту та створила святкову атмосферу для гостей Eurovision Village у Києві та Львові.

ВИРІШЕННЯ

Кава завжди була символом гостинності, тому національний проєкт Jacobs стартував зі слоганом «Україна запрошує на каву», щоб закликати всіх охочих розділити радість від «Євробачення» в Eurovision Village. Рекордні 417 тисяч людей у Києві й понад 7 тисяч у Львові відвідали фан-зони Jacobs, відгукнувшись на гасло проєкту. А подивитися дійсно було на що! Понад десять тисяч хмаринок прикрасили київський небосхил, а над львівським Старим містом угору злетіли 2300 сердечок. До того ж на Eurovision-2017 каву можна було не тільки скуштувати, понюхати чи побачити, її можна було навіть... почути! Ми трансформували зелену чашку JACOBS, і вона зазвучала власним голосом завдяки терменвоксу. За допомогою цього цікавого музичного інструмента протягом усього заходу безліч музикантів продемонстрували свій талант у супроводі інструментальних груп.

Команда проєкту:

Агенція — Havas Engage
Кирило Чистяков — Creative Director
Ольга Касяненко — Account Director
Олена Гончаревська-Юхова — Art Director
Костянтин Мельников — Copywriter