#неВІДаЗАРАДИ
для Durex та ANTIAIDS Foundation
#неВІДаЗАРАДИ
для Durex та ANTIAIDS Foundation
ВИКЛИК
Компанія Durex оголосила про партнерство з ANTIAIDS Foundation. У рамках співпраці 1 гривня з кожної пачки презервативів Durex була переказана у фонд для підтримки проєкту «Мобільні клініки». Щоб привернути увагу людей до важливої ініціативи, ми мали створити круту рекламну кампанію.
ВИРІШЕННЯ
Місія проєкту «Мобільні клініки» — надати ВІЛ-позитивним дітям регулярний доступ до кваліфікованої допомоги педіатрів та інфекціоністів. Тому в рекламній кампанії ми закликали українців купувати презервативи «не від, а заради» дітей! До участі в кампанії #неВІДаЗАРАДИ ми залучили відомих лідерів думок з різних сфер, серед яких — Тимур Мірошниченко, Mamasita, Вероніка Синиця, В’ячеслав Соломка та інші. За 2 місяці кампанії нам вдалося зібрати 750 000 грн на допомогу ANTIAIDS Foundation.

Команда проєкту:
Агенція — Havas Engage
Кирило Чистяков — Creative Director
Олена Гончаревська-Юхова — Art Director
Костянтин Мельников — Copywriter
Production — Clever Studios