Кіноосінь
з Greenfield

Кіноосінь
з Greenfield

ВИКЛИК

Greenfield — один з лідерів у категорії чаю в Україні. Бренд давно й успішно працює на ринку, має високий рівень впізнаваності і лояльності серед аудиторії. Раніше для комунікації зі споживачами компанія постійно вибирала ТБ й не використовувала інших каналів. Greenfield бракувало проєктів, які б по-справжньому залучали споживача, тому його вважали дещо консервативним.

ВИРІШЕННЯ

Холодної пори року разом з Greenfield ми презентували кампанію «Кіноосінь з Greenfield», щоб нагадати споживачам про таке важливе для кожного відчуття домашнього затишку й комфорту. Водночас ми ознайомили українців з новинками бренду: English Edition, Grand Fruit, Floral Cloud, Spirit Mate, Wildberry Rooibos. У рамках кампанії ми створили креативну платформу, на якій споживачі мали змогу пройти тест «Який фільм ідеально пасуватиме твоєму вечору» та взяти участь у розіграші квитків до кінотеатру.

Команда проєкту:

Агенція — Forward Media
Анастасія Ліснічук — Senior Account Manager
Вікторія Степанова — Digital Account Manager
Наталія Кузіна — Head of Digital buying