360° кампанія
для Jacobs
360° кампанія
для Jacobs
ВИКЛИК
Створити комунікаційну платформу, яка б закріпила за брендом асоціацію «тепле спілкування, що зближує» та допомогла донести нові продуктові переваги кави, як-от поліпшений аромоксамит. Клієнт сподівався на пропозицію сильної іміджевої комунікації, що матиме логічне продовження в тактичних кампаніях.
ВИРІШЕННЯ
У рамках 360° кампанії наша команда випустила ТВ-ролик Sleepwalker, розробила низку річних тактичних ініціатив, а наостанку провела новорічну кампанію з брендуванням головної площі Нового року, щоб закріпити брендові характеристики клієнта. Ми стали першою українською агенцією, що зняла іміджевий ролик для Jacobs, який придбали інші країни.

Команда проєкту:
Агенція — Havas Ukraine