активація для Lion

активація для Lion

Виклик

Підтримати запуск нового батончика Lion Wild Peanuts в міжсезоння (влітку, коли інтерес до шоколадних батончиків нижчий) за участю лідерів думок.

Вирішення

Щоб підтвердити дику вдачу бренду, ми вирішили створити промо у найбільш популярних серед цільової аудиторії форм Versus Battle та ігор-файтингів. Для цього ми запросили відомого українського блогера Антона Мурафа та лідера думок Олексія Дурнева та зробили їх героями ігри-файтингу. Протягом акції користувачі давали їм завдання, які вони повинні були виконувати якомога дикіше! Користувачі голосували за виконання завдань на спеціальному веб-сайті, щоб з’ясувати, хто крутіший. Переможець отримав приз: ванну кімнату з 10 000 батончиків з диким арахісом Lion!

Дивитися кейс

Команда проєкту:

Олексій Морозов – Creative Director
Анастасія Кунц – Art Director
Інна Мазура – Sr. Copywriter
Олена Некрасова – Sr. Account Manager