Кампанія
калькулятки
Moneyveo

Кампанія
калькулятки
Moneyveo

ВИКЛИК

Аудиторія нового продукту Moneyveo, кредиту "Комфорт", відрізнялася від клієнтської бази. Ядро бази — це "круті пацани з району", а продукт розрахований на сімейну аудиторію. Необхідно було розробити стратегію комунікації нового продукту, яка буде узгоджуватися з особливостями базової аудиторії, існуючої комунікації і об'єднувати майбутні пропозиції бренду.

ВИРІШЕННЯ

Ми знайшли те, що об'єднує обидва сегмента: вони жадають, щоб фінансові проблеми вирішувалися помахом пальця. Хоч і бажання різні, але прагнення одне. Таким чином, нове повідомлення — "Твій фінансовий Комфорт" — працює і для нового продукту, і для інших продуктів Moneyveo. В основу креативної концепції ліг інсайт: коли люди турбуються з приводу грошей, вони рахують їх в розумі. Так з'явилася сім'я Калькуляток, які вирішують це припинити і жити з комфортом.

ДИВИТИСЯ КЕЙС

Команда проєкту:

Агенція: Havas Ukraine
Креативний директор: Сергій Ярославцев
Бренд-стратег/креатор: Аліса Рєвнова
Акаунт-директор: Юлія Корицька
Арт-директор: Валентин Беленков
Копірайтер: Дмитро Мамонтів