Норми
превенції
мовою дітей
з UNICEF

Норми
превенції
мовою дітей
з UNICEF

ВИКЛИК

UNICEF Україна звернулися до агентства з питанням про те, як у часи пандемії вони можуть донести важливі норми превенції до дітей, які проживають у Східних регіонах країни. Варто розуміти, що дані регіони є досить ізольованими, там панує напруга, а новини, з якими щодня стикаються діти – зовсім не скрашують їхнє життя. Традиційні digital-кампанії або яскраві заходи довелося відкинути відразу. Але, як ще можна подарувати дітям частинку дитинства та безтурботності, яких вони позбавлені, і при цьому донести важливу інформацію?

ВИРІШЕННЯ

Ми створили масштабну креативну кампанію, яка включала в себе три основні складові.
Перша – це яскраві стікери про превентивні норми, які були розроблені у колаборації з художницею для месенджерів. Далі їх було інтегровано в Telegram (там де діти спілкуються між собою щодня) і у Viber (там де є усі чати з вчителями для віддаленої освіти). Додатково ми розробили багато мемів і гіфок про норми превенції, а для їх поширення окремо запустили digital-кампанію в Instagram та різних пабліках для школярів.
Другим кроком стала настільна карткова гра "СТОП КОРОНА". Якщо коротко, загалом у грі є дві колоди, які розкладаються на стіл лицьовою стороною вгору. На картах зображені різні ситуації, пов'язані з пандемією і їхня превенція. Гравцям необхідно знайти логічну пару на картах з різних колод. Хто перший знайшов - кричить "СТОП КОРОНА", називає пару та забирає собі карти. У кого в кінці колод виявиться найбільше карт - той і переміг! Бокси з цією настільною грою ми надіслали у школи на Сході.
І на останній етап ми приготували для школярів справді дещо особливе! Спільно з Microsoft Україна та тренінговими партнерами наша команда створила окремий спеціальний світ для платформи Minecraft. У ньому ми запропонували школярам побудувати школу їхньої мрії, але вона мала бути максимально безпечною в умовах пандемії. Світ був створений під проект настільки індивідуально, що Microsoft навіть розробили мило, маски і антисептики, якими гравці могли користуватися. Крім того, що такий формат використовувався в Україні вперше, так ще й жоден офіс UNICEF в світі не працював з подібними проектами до моменту співпраці з Havas PR Kyiv!

Команда проекту:

Агенція — Havas PR Kyiv